Boldklubben FREM søger Driftskoordinator
14. november 2011
Boldklubben Frem søger en fuldtidsmedarbejder, der kan være med til at udvikle vores klub så der skabes optimale vilkår for både vores unge og ældre medlemmer. En medarbejder der kan være hovedansvarlig for klubbens drift og administration i samarbejde med klubbens bestyrelse.
Dine hovedopgaver vil ligge indenfor rammerne af følgende funktioner:
- Bogføring og udvikling af IT/Web på såvel klub- og butiksplan
- Modtage og indmelde nye medlemmer
- Være iderig i forhold til klubbens generelle drift
- Sikre et åbent og venligt klubhus
- Fungere som naturligt bindeled mellem klub og medlemmer i det daglige
Vi ser gerne at vores kommende medarbejder brænder for at udvikle og optimere forholdene i vores klub.
Har du erfaring med it/bogføring?
Har du flair for tal og økonomi?
Er du stærk i kommunikation, it og samarbejde?
Vil du være med til at udvikle og dygtiggøre Boldklubben Frem?
Er du ekstrovert, udadvendt og et smilende ansigt?
Er du engageret og god til at skabe overblik?
![]() |
Bemærk skæve arbejdstider vil fremkomme!
Stillingen forventes besat den 1. februar 2012.
Ansøgningsfrist den 9. december 2011. Ansættelsessamtaler vil blive afholdt tirsdag den 13. december 2011.
Send din ansøgning til bkfrem@email.dk eller til
Boldklubben FREM
Julius Andersensvej 7
2450 København SV
Mrk. Driftskoordinator
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte formand Claus Mohrhagen på telefon 28 88 84 15